środa, 11 kwietnia 2012

Początek...

GENEZA:
mhm...
jest to mój pierwszy blog w życiu.

piszę go z grubsza dla siebie.
nie będzie tu raczej zbyt wielu "fajnych" newsów.
będzie trochę kodu.
kod będzie, gdyż część rozwiązań, które udaje mi się zaimplementować, wyszperać, albo co jeszcze po prostu... umyka z pamięci. a dzięki temu blogowi mam nadzieję uda mi się je utrzymać w jednym miejscu.
będą też triki ogólne (np teraz biedze się z instalowaniem windowsa 7 na komputerze bez dvd. zaraz prawdopodobnie powstanie post z linkiem czy dwoma do programu(ów?) którego(ych?) użyłem... i tyle. może krótki opis co jest co i gdzie co trzeba kliknąć. o.


widziałem, że wielu ludzi dodaje też sekcję...

O MNIE
,więc będzie sekcja "o mnie...".
nie ma co się rozpisywać. student, początkujący programista. leń. starczy.

PRZYSZŁOŚĆ
mam szczerą nadzieję, że nie przestane tego bloga updatować (w końcu zawsze znajdzie się coś nowego do zrobienia/nauczenia/godnego zapamiętania), aczkolwiek lenistwo może wygrać.
mam też nadzieję, że kiedyś ktoś tu może nawet trafi i znajdzie coś przydatnego dla siebie.

no... i to tyle. pierwszy wpis poszedł.
Adios!

edit: a czemu po polsku? bo:
  1. mało jest materiałów w naszym ojczystym języku.
  2. może wreszcie nauczę się pisać z polskimi znakami
  3. może wreszcie nauczę pisać się pełnymi, wielokrotnie złożonymi zdaniami
  4. bo jestem leniwy i nie chce mi się silić na angielski

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz